چطور از تره بار خرید کنیم؟

آموزش نحوه ارزیابی محصولات تره بار (چی کار کنید توی تره بار کلاه سرتون نره؟)

چطور از تره بار خرید کنیم؟

آموزش نحوه ارزیابی محصولات تره بار (چی کار کنید توی تره بار کلاه سرتون نره؟)

فروشندگان موفق سود خود را در فروش خوب نمی دانند بلکه در خرید خوب می دانند...
یکی از دغدغه های اساسی برای خرید انواع میوه و محصولات تره بار این است که از کجا می توان تشخیص داد که یک جنس بهترین کیفیت را دارد . در بسیاری از موارد حتی افراد کارکشته و مغازه دار های میوه فروشی بعد از برگشت به مغازه شان می فهمند که کلاه سرشان رفته است و باید بخش زیادی از میوه را دور بریزند. حال سوال این است : از کجا می توان که کیفیت واقعی یک محصول چیست ؟ به عبارت دیگر چگونه می توان بهترین خرید را داشت تا بتوانیم جنس خوب ، با کیفیت و با قیمت مناسب دست مشتری داد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت در میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران باعث جلب رضایت 86 درصدی شهروندان تهرانی در مرغ، 83 درصدی در تخم مرغ و 72 درصدی در محصولات فروشگاهی شد.

زمان تقریبی مطالعه :1 دقیقه

سازمان میوه و تره بار


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین و به نقل از روزنامه همشهری، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، طی پژوهشی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین انجام داده، اعلام کرد، شهروندان تهرانی از وضعیت و عملکرد این سازمان رضایت حداکثری دارند.

این پژوهش که در بازه زمانی 29 اسفندماه سال 1396 تا 25 فروردین ماه سال جاری در 68 میدان میوه و تره بار و 1200 نفر از مراجعه کنندگان در 4 مقطع زمانی صورت گرفته نشان می‌دهد عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در جلب رضایت حداکثری شهروندان مطلوب بوده و باعث جذب شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین شده است.

گزارش مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در 3 حوزه قیمت محصولات، کیفیت محصولات و تخفیفات اقدام به پژوهش کرده است. در بخش قیمت محصولات به ویژه میوه و سبزی میزان رضایتمندی شهروندان بیش از 70 درصد بود و این رضایتمندی در سنجش قیمت محصولات فروشگاهی در میادین و بازارهای میوه و تره بار نسبت به فروشگاه‌های بیرون به بیش از 72 درصد می‌رسد.

همچنین بنابراین گزارش بیش از 70 درصد شهروندان کیفیت محصولات ارائه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار را از موارد مشابه عرضه شده در فروشگاه‌های سطح شهر بهتر ارزیابی کرده و اعلام رضایتمندی کردند. در مورد گوشت قرمز، خریداران 70 درصد اعلام رضایتمندی کردند و در مورد آبزیان این رضایتمندی به 81 درصد می‌رسد. رضایتمندی شهروندان و خریداران در مورد تخم مرغ 83 درصد و مرغ 86 درصد می‌رسد.

مسئله تخفیفاتی که بنا به مناسبت‌های مختلف اعلام می‌شود، سومین شاخصه‌ای بود که مورد ارزیابی قرار گرفته و بیش از 52 درصد شهروندان از آن اعلام رضایت کردند.

گفتنی است، در این پژوهش موارد دیگری نظیر ساعت کار، سهولت رفت و آمد، روشنایی میادین و بازارها و نظافت عمومی مورد ارزیابی قرار گرفته که شهروندان نسبت به آنها بیشترین رضایت را اعلام کردند.

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • جواد گودرزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی