چطور از تره بار خرید کنیم؟

آموزش نحوه ارزیابی محصولات تره بار (چی کار کنید توی تره بار کلاه سرتون نره؟)

چطور از تره بار خرید کنیم؟

آموزش نحوه ارزیابی محصولات تره بار (چی کار کنید توی تره بار کلاه سرتون نره؟)

فروشندگان موفق سود خود را در فروش خوب نمی دانند بلکه در خرید خوب می دانند...
یکی از دغدغه های اساسی برای خرید انواع میوه و محصولات تره بار این است که از کجا می توان تشخیص داد که یک جنس بهترین کیفیت را دارد . در بسیاری از موارد حتی افراد کارکشته و مغازه دار های میوه فروشی بعد از برگشت به مغازه شان می فهمند که کلاه سرشان رفته است و باید بخش زیادی از میوه را دور بریزند. حال سوال این است : از کجا می توان که کیفیت واقعی یک محصول چیست ؟ به عبارت دیگر چگونه می توان بهترین خرید را داشت تا بتوانیم جنس خوب ، با کیفیت و با قیمت مناسب دست مشتری داد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود اینکه عده‌ای می‌گویند اقداماتی همچون خدماتی که در میادین میوه و تره بار ارائه می‌شود، وظیفه شهرداری تهران نیست، اما به نظر من خدمات مسئولانه‌ای که در میدان‌های میوه و تره بار عرضه می‌شود، وظیفه مدیریت شهری است و باید با جدیت و قوت ادامه داشته باشد.

زمان تقریبی مطالعه :2 دقیقه

تره بار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، محمد علیخانی افزود: وقتی از مدیریت یکپارچه می‌گوییم، این مدیریت شامل همه ابعاد و مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خدماتی شهر می‌شود و شهرداری باید در همه آنها که ممکن است برای مدیریت شهری درآمدزا یا هزینه بر باشد، نقش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در قبال شهر و شهروندان مسئولیت دارد و نمی‌تواند نسبت به اقتصاد شهری و معیشت شهرنشینان بی تفاوت باشد، اظهار کرد: شهرداری تهران باید برای بهبود اداره شهر و زندگی بهتر شهروندان برنامه داشته باشد و برای تامین آرامش و رفاه آنها تمام تلاش خود را به کار ببرد.

علیخانی با بیان اینکه خدمات میادین میوه و تره بار، مصداق توجه مدیریت شهری به آرامش و رفاه شهروندان از طریق کمک به معیشت آنهاست، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی حال حاضر که مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، فعالیت میدان‌های میوه و تره بار کمک بزرگی به اقتصاد خانواده‌هاست.

وی با اشاره به اینکه میادین میوه و تره بار، محل‌هایی هستند که مردم می‌توانند ارزاق و مایحتاج عمومی خود را با قیمت مناسب‌تر و هزینه کمتری تامین نمایند، اظهار کرد: وجود میدان‌های میوه و تره بار در کاهش هزینه خانواده‌ها تاثیرگذار است و از این رو فعالیت این مراکز باید ادامه یافته و توسعه پیدا کند.

علیخانی با بیان اینکه ضرورت وجودی میادین میوه و تره بار، امروز که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌‌کنند، بیشتر خود را نمایان می‌کند، تصریح کرد: بدون تردید اگر این میدان‌ها نبودند، مردم مجبور بودند هزینه‌های بیشتری را پرداخت کنند و فشار‌های بیشتری را متحمل شوند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار باید مورد توجه خاص و حمایت ویژه مدیریت شهری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: میدان‌های میوه و تره بار باعث شده‌اند تا میوه از سبد خانواده‌های شهری حذف نشود و شهروندان قادر باشند میوه مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از این مراکز تهیه کنند.
  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • جواد گودرزی

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی