چطور از تره بار خرید کنیم؟

آموزش نحوه ارزیابی محصولات تره بار (چی کار کنید توی تره بار کلاه سرتون نره؟)

چطور از تره بار خرید کنیم؟

آموزش نحوه ارزیابی محصولات تره بار (چی کار کنید توی تره بار کلاه سرتون نره؟)

فروشندگان موفق سود خود را در فروش خوب نمی دانند بلکه در خرید خوب می دانند...
یکی از دغدغه های اساسی برای خرید انواع میوه و محصولات تره بار این است که از کجا می توان تشخیص داد که یک جنس بهترین کیفیت را دارد . در بسیاری از موارد حتی افراد کارکشته و مغازه دار های میوه فروشی بعد از برگشت به مغازه شان می فهمند که کلاه سرشان رفته است و باید بخش زیادی از میوه را دور بریزند. حال سوال این است : از کجا می توان که کیفیت واقعی یک محصول چیست ؟ به عبارت دیگر چگونه می توان بهترین خرید را داشت تا بتوانیم جنس خوب ، با کیفیت و با قیمت مناسب دست مشتری داد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

میدان مرکزی میوه و تره بار با وسعت 270 هکتاری خود، از مساحت کشوری همچو موناکو بزرگتر و با مساحت کشوری همچون ماکائو برابری می‌کند و جمعیت 60 تا 100 هزار نفری ای که روزانه در آن تردد می‌کنند، از جمعیت جزایری همچون گرینلند، برمودا و دومینیکا بیشتر است و این ویژگی‌هاست که میدان مرکزی میوه و تره بار را به شهری در دل کلان شهر تهران تبدیل کرده است.

بازدید :475

زمان تقریبی مطالعه :2 دقیقه

میادین میوه و تره بار

میدان مرکزی میوه و تره بار با 1360 باب حجره در مساحتی بالغ بر 270 هکتار، میوه و تره بار مصرفی جمعیت 9 میلیون نفری پایتخت را تامین می‌کند که بنا به فصول مختلف، جمعیت ثابتی بین 10 تا 15 هزار نفر را در خود جای مى دهد و روزانه حدود 20 هزار دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین به آن رفت و آمد دارند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت نقش این میدان مرکزى در کنترل قیمت‌ میوه و تره بار در سطح شهر گفت: اگر فعالیت این میدان حتی برای یک روز متوقف شود، قیمت میوه در سطح شهر تا 50 درصد افزایش خواهد یافت.
عبدالحسین رحیمی بر ابعاد و آثار فعالیت این سازمان با توجه به تأثیرى که در کاهش و کنترل قیمت میوه و تره بار تاکید کرد و گفت: در مدیریت میدان مرکزی، علاوه بر تعامل با حجره داران برای انجام درست مسئولیت اجتماعی خود، نیازمند تعامل بین بخشی با سایر دستگاه‌هاى دست اندرکار هستیم.
وی با اعلام اینکه 48 هکتار از مساحت 270 هکتاری میدان مرکزی را فضای سبز در بر می‌گیرد، افزود: تقریبا 18 درصد کل فضای این میدان را فضای سبز تشکیل داده است که با این حساب باید گفت میدان مرکزی میوه و تره بار یکی از سرسبزترین نقاط پایتخت است.
در این ارتباط مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار نیز با اشاره به اقدامات سازمان مدیریت میادین در جهت حفاظت از محیط زیست، اظهار کرد: نایلکس گیاهی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار توزیع می‌شود به عنوان یکی از اقدامات این سازمان در راستای حفظ محیط زیست در میدان مرکزی تولید می‌شود.
سعید سالاری با بیان اینکه مدیریت مجموعه بزرگی همچون میدان مرکزی میوه و تره بار، علاوه بر نیروی انسانی مجرب، نیازمند ساختارهای کارآمد است، تصریح کرد: بیش از 300 کارگر خدمات شهری و فضای سبز به طور شبانه روزی به کار خدمات رسانی در این میدان مشغول به کار هستند.
گفتنی است، حجره های واقع در میدان مرکزی میوه و تره بار به افراد واگذار شده و میدان مرکزی میوه و تره بار صرفاً مدیریت فضاهای عمومی آن را بر عهده دارد.


منبع: روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • جواد گودرزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی