چطور از تره بار خرید کنیم؟

آموزش نحوه ارزیابی محصولات تره بار (چی کار کنید توی تره بار کلاه سرتون نره؟)

چطور از تره بار خرید کنیم؟

آموزش نحوه ارزیابی محصولات تره بار (چی کار کنید توی تره بار کلاه سرتون نره؟)

فروشندگان موفق سود خود را در فروش خوب نمی دانند بلکه در خرید خوب می دانند...
یکی از دغدغه های اساسی برای خرید انواع میوه و محصولات تره بار این است که از کجا می توان تشخیص داد که یک جنس بهترین کیفیت را دارد . در بسیاری از موارد حتی افراد کارکشته و مغازه دار های میوه فروشی بعد از برگشت به مغازه شان می فهمند که کلاه سرشان رفته است و باید بخش زیادی از میوه را دور بریزند. حال سوال این است : از کجا می توان که کیفیت واقعی یک محصول چیست ؟ به عبارت دیگر چگونه می توان بهترین خرید را داشت تا بتوانیم جنس خوب ، با کیفیت و با قیمت مناسب دست مشتری داد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به دیدار کودکان و نوجوانان منطقه 7 که به مناسبت روز جهانی کودک در میدان میوه و تره بار سهروردی حاضر شده بودند، رفت و از نزدیک فعالیت‌های میادین و بازارهای میوه و تره بار را برای آنان تشریح کرد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

زمان تقریبی مطالعه :2 دقیقه

میادین میوه و تره بار

سید سعید راد که با حضور در جمع کودکان و نوجوانانی که به منظور آشنایی با فعالیت میدان میوه و تره بار سهروردی در این محل حضور یافته بودند، از دوره دانش آموزی به عنوان یکی از بهترین دوران زندگی نام برد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع، سرمایه گذاری هر جامعه بر روی کودکان است، خطاب به دانش آموزان گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که در رشد فیزیکی و پیشرفت تحصیلی شما نقش دارد، تغذیه سالم است.
راد با بیان اینکه کودکان و نوجوانان اگر از لحاظ جسمی سالم باشند، از لحاظ فراگیری نیز رشد می‌کنند، افزود: آینده از آن بچه‌هاست و کودکان به عنوان شهروندان کوچک امروز، در ساختن فردای روشن شهر بزرگ تهران نقش دارند.
وی با اشاره به اینکه حضور کودکان و نوجوانان در فضاهای عمومی مانند میادین میوه و تره بار، باعث تلطیف این فضاها می‌شود، اظهار کرد: میادین و بازارهای میوه و تره بار با سلامت مردم سر و کار دارند و این مراکز را هم از لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی توسعه می‌دهیم.
راد با بیان اینکه «خدمت رسانی» و «مشتری محوری» دو اصل اساسی در فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار است، تصریح کرد: با توجه به حذف واسطه‌ها، محصولاتی که در این مراکز عرضه می‌شوند، 25 تا 40 درصد زیر قیمت سطح شهر هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از این سازمان به عنوان مجموعه‌ای مولد از نظر اشتغال‌زایی و پرکار و فعال از نظر خدمت گذاری نام برد و خاطرنشان کرد: «افزایش کیفیت» و «کاهش قیمت» محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار، دو اولویت سازمان مدیریت میادین است.

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • جواد گودرزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی